Оформлення рекламації на матраци
На гарантійне обслуговування НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ:
- матраци з плямами і забрудненнями;
- матраци з катышками на чохлі; (катышки на чохлі не є рекламаційним випадком, за експлуатацію чохла компанія виробник не несе відповідальності)
- матраци з механічними ушкодженнями, отриманими в процесі неправильної експлуатації або піддані правильному догляду;
- вироби, деформовані підставами для матраців з деталями поперечних або подовжніх кріплень, що виступають;
- матраци (у вакуумній упаковці) які зберігалися більше 14 днів; (вакуумна упаковка використовується тільки для транспортування)
- матраци мають запах. Звертаємо Вашу увагу! Все, використовувані матеріали (особливо природні, такі як кокос, латекс, сізаль та ін.) мають природний специфічний запах. Тому людям з чутливим нюхом необхідно враховувати цей чинник.
- матраци з пліснявою/із запахом прілості. На виробництві матрац після виготовлення упаковується в герметичну упаковку. Ці дефекти свідчать про те, що матраци, можливо, знаходилися у вогкості або в умовах сприятливих розвитку грибка : жара, висока вологість, нерівномірність опалювання по периметру приміщення і не правильно працююча система вентиляції, герметичні пластикові вікна і тому подібне
При передачі матраца на гарантійне обслуговування необхідно:
- упевнитися у відсутності забруднень і плям на матраці
- мати гарантійний талон і чек на придбаний товар
- на матраці має бути збережена торцева етикетка (штрих-код - ЗАБОРОНЕНО ЗРІЗУВАТИ АБО ЗРИВАТИ до моменту закінчення гарантійного обслуговування)
- Відправити товар до належної упаковки (картон або щільний поліетилен) " СТРОГО ЗАБОРОНЕНО ВІДПРАВЛЯТИ МАТРАЦИ В СТРЕЙЧ - ПЛІВЦІ ". Добре упакувати, за чистоту матраца відповідає кінцевий споживач.
!!!ВАЖЛИВО!!!
Чіткий і інформативний опис рекламації, на що конкретно є претензія. (Що б уникнути повторних рекламацій)
(Недопустимі варіанти описів рекламацій такі як: відчуває дискомфорт; матрац просів в одному місці, і так далі).
Перевірка на невідповідність розмірів матраца
- * Усі виміри габаритів виробу робляться без упаковки.
- * Виріб не стискати і в процесі виміру.
- * Висота матраца може варіюватися в межах /- 15мм;
- * Погрішність габаритних розмірів матраца /- 10 мм відповідає державним технічним нормам;
- * Якщо виріб був доставлений в скрученому виді, то виміри розмірів проводити тільки через 72 годин (після розкриття упаковки і лежання на рівній горизонтальній поверхні при використанні вантажу).
Необхідно надати:
- Фото усього матраца зі свідченнями рулетки, щоб можна було побачити і почало і кінець виміру однією цілою вимірювальною рулеткою, якість якої дозволила б прочитати десяткові ділення.
- Фото великого плану вище вказаних результатів виміру.
- Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.
У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.
Перевірка на деформацію матраца
(Прикріплювати фото, на яких матрац знаходиться у вертикальному положенні заборонено)
* Якщо вм'ятина на спальній частині матраца, то на рівній жорсткій поверхні фото з розташованою на матраці довгою лінійкою, або рівнем, для візуального визначення деформації. Нормой по Госту вважається поглиблення до 3 см;
Необхідно вказати конкретне місце деформації в процесі виміру глибини провалу вимірювальною рулеткою.
(Заборонено давати навантаження на вимірювальну рулетку, для надання неправдивих вимірів деформації)
Необхідно надати:
- Фото усього матраца на якому видно деформацію
- Фото великим планом деформації з вказівками вимірів, вищезгаданим способом.
- Фото усієї основи без матраца (те на чому лежить матрац). ( Якщо це металевий каркас, то відстань між ламелями не повинна перевищувати 65 мм);
- Фото виміру відстані між ламелями основи, а так само відстані від краю основи до першої ламелі.
- Фото вшивной етикетки матраца на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.
*Важливе що б ліжко або короб був на 1 см більше самого матраца з усіх боків. Інакше це призводить до деформації м'яких настилів матраца і пружинного блоку.
*Матрац повинен знаходитися на жорсткій рівній поверхні використання його на гнучких поверхнях, призводить до деформації пружинного блоку.
У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.
Перевірка на брак крою (зачепи, пропуск рядка, пропуск прошивки, забруднення під упаковкою )
Необхідно надати:
- Фото усього матраца на якому видно характерний брак.
- Фото великим планом конкретного дефекту. - При заяві про те, що брак був виявлений під заводською плівкою.
- Фото матраца в цілісній не порушеній упаковці з вказівкою характерного браку. (Якщо брак був під цілісною упаковкою, в таких випадках не треба розкривати матрац.)
- Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.
У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.
Матрац, пошкоджений при транспортуванні
Якщо Вам привезли матрац, у якого була порушена заводська плівка, і при цьому був пошкоджений матрац. Настійно рекомендуємо відразу ж вказати в Акті прийому передачі про те, що цей матрац до Вас привезли в такому стані.
Необхідно надати:
- Фото усього матраца, на якому видно характерні ушкодження. (Переконливе прохання фотографувати матрац на наявність ушкоджень відразу ж при отриманні, а не через якийсь проміжок часу)
- Фото великим планом конкретного ушкодження.
- Фото підписаного Акту Вами у водія з вказівками, з якої причини не прийняли товар.
- Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.
У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.
Претензія на недокомплект / пересорт товару
Необхідно надати у разі недокомплекту:
- Відео або фото з двох сторін матраца в цілій не порушеній упаковці. ( Якщо є претензія на те, що матрац приїхав без наматрацника.)
- Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих, - код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.
У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.
Необхідно надати у разі пересорт товару:
- Якщо наматрацник був, АЛЕ виявився невірного розміру, фото або відео з вимірами самого наматрацника .
- Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих, - код, якість якої дозволила б прочитати її вміст .
У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.
Скарга на скрип матраца
Що необхідно зробити: Покласти матрац на підлогу, оскільки скрип і інші сторонні звуки може видавати ліжко.
Необхідно надати:
- Фото усієї основи ліжка без матраца, що б його було видно цілком.
- Відео із звуком, на якому чутно конкретно скрип матраца.
- Фото усього матраца з вказівкою на нім (фото) де саме скрипить матрац.
- Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.
У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.