Оформлення рекламації на матраци

На гарантійне обслуговування НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ:

  • матраци з плямами і забрудненнями;
  • матраци з катышками на чохлі; (катышки на чохлі не є рекламаційним випадком, за експлуатацію чохла компанія виробник не несе відповідальності)
  • матраци з механічними ушкодженнями, отриманими в процесі неправильної експлуатації або піддані правильному догляду;
  • вироби, деформовані підставами для матраців з деталями поперечних або подовжніх кріплень, що виступають;
  • матраци (у вакуумній упаковці) які зберігалися більше 14 днів; (вакуумна упаковка використовується тільки для транспортування)
  • матраци мають запах. Звертаємо Вашу увагу! Все, використовувані матеріали (особливо природні, такі як кокос, латекс, сізаль та ін.) мають природний специфічний запах. Тому людям з чутливим нюхом необхідно враховувати цей чинник.
  • матраци з пліснявою/із запахом прілості. На виробництві матрац після виготовлення упаковується в герметичну упаковку. Ці дефекти свідчать про те, що матраци, можливо, знаходилися у вогкості або в умовах сприятливих розвитку грибка : жара, висока вологість, нерівномірність опалювання по периметру приміщення і не правильно працююча система вентиляції, герметичні пластикові вікна і тому подібне

При передачі матраца на гарантійне обслуговування необхідно:

  • упевнитися у відсутності забруднень і плям на матраці
  • мати гарантійний талон і чек на придбаний товар
  • на матраці має бути збережена торцева етикетка (штрих-код - ЗАБОРОНЕНО ЗРІЗУВАТИ АБО ЗРИВАТИ до моменту закінчення гарантійного обслуговування)
  • Відправити товар до належної упаковки (картон або щільний поліетилен) " СТРОГО ЗАБОРОНЕНО ВІДПРАВЛЯТИ МАТРАЦИ В СТРЕЙЧ - ПЛІВЦІ ". Добре упакувати, за чистоту матраца відповідає кінцевий споживач.

!!!ВАЖЛИВО!!!

Чіткий і інформативний опис рекламації, на що конкретно є претензія. (Що б уникнути повторних рекламацій)
(Недопустимі варіанти описів рекламацій такі як: відчуває дискомфорт; матрац просів в одному місці, і так далі).

Перевірка на невідповідність розмірів матраца

  • * Усі виміри габаритів виробу робляться без упаковки.
  • * Виріб не стискати і в процесі виміру.
  • * Висота матраца може варіюватися в межах /- 15мм;
  • * Погрішність габаритних розмірів матраца /- 10 мм відповідає державним технічним нормам;
  • * Якщо виріб був доставлений в скрученому виді, то виміри розмірів проводити тільки через 72 годин (після розкриття упаковки і лежання на рівній горизонтальній поверхні при використанні вантажу).

як виміряти габаритні розміри матраца

Необхідно надати:

  1. Фото усього матраца зі свідченнями рулетки, щоб можна було побачити і почало і кінець виміру однією цілою вимірювальною рулеткою, якість якої дозволила б прочитати десяткові ділення.
  2. Фото великого плану вище вказаних результатів виміру.
  3. Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.

У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.

Перевірка на деформацію матраца

(Прикріплювати фото, на яких матрац знаходиться у вертикальному положенні заборонено)

* Якщо вм'ятина на спальній частині матраца, то на рівній жорсткій поверхні фото з розташованою на матраці довгою лінійкою, або рівнем, для візуального визначення деформації. Нормой по Госту вважається поглиблення до 3 см;

Необхідно вказати конкретне місце деформації в процесі виміру глибини провалу вимірювальною рулеткою.

(Заборонено давати навантаження на вимірювальну рулетку, для надання неправдивих вимірів деформації)

як перевірити деформацію матраца

Необхідно надати:

  1. Фото усього матраца на якому видно деформацію
  2. Фото великим планом деформації з вказівками вимірів, вищезгаданим способом.
  3. Фото усієї основи без матраца (те на чому лежить матрац). ( Якщо це металевий каркас, то відстань між ламелями не повинна перевищувати 65 мм);
  4. Фото виміру відстані між ламелями основи, а так само відстані від краю основи до першої ламелі.
  5. Фото вшивной етикетки матраца на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.

*Важливе що б ліжко або короб був на 1 см більше самого матраца з усіх боків. Інакше це призводить до деформації м'яких настилів матраца і пружинного блоку.
*Матрац повинен знаходитися на жорсткій рівній поверхні використання його на гнучких поверхнях, призводить до деформації пружинного блоку.

У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.

Перевірка на брак крою (зачепи, пропуск рядка, пропуск прошивки, забруднення під упаковкою )

матрац зацепи

Необхідно надати:

  1. Фото усього матраца на якому видно характерний брак.
  2. Фото великим планом конкретного дефекту. - При заяві про те, що брак був виявлений під заводською плівкою.
  3. Фото матраца в цілісній не порушеній упаковці з вказівкою характерного браку. (Якщо брак був під цілісною упаковкою, в таких випадках не треба розкривати матрац.)
  4. Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.

У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.

Матрац, пошкоджений при транспортуванні

Якщо Вам привезли матрац, у якого була порушена заводська плівка, і при цьому був пошкоджений матрац. Настійно рекомендуємо відразу ж вказати в Акті прийому передачі про те, що цей матрац до Вас привезли в такому стані.

матрац пошкоджений при транспортуванні

Необхідно надати:

  1. Фото усього матраца, на якому видно характерні ушкодження. (Переконливе прохання фотографувати матрац на наявність ушкоджень відразу ж при отриманні, а не через якийсь проміжок часу)
  2. Фото великим планом конкретного ушкодження.
  3. Фото підписаного Акту Вами у водія з вказівками, з якої причини не прийняли товар.
  4. Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.

У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.

Претензія на недокомплект / пересорт товару

недокоплектация матраца

Необхідно надати у разі недокомплекту:

  1. Відео або фото з двох сторін матраца в цілій не порушеній упаковці. ( Якщо є претензія на те, що матрац приїхав без наматрацника.)
  2. Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих, - код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.

У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.

матрац пересорт

Необхідно надати у разі пересорт товару:

  1. Якщо наматрацник був, АЛЕ виявився невірного розміру, фото або відео з вимірами самого наматрацника .
  2. Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих, - код, якість якої дозволила б прочитати її вміст .

У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.

Скарга на скрип матраца

Що необхідно зробити: Покласти матрац на підлогу, оскільки скрип і інші сторонні звуки може видавати ліжко.

скрип матраца

Необхідно надати:

  1. Фото усієї основи ліжка без матраца, що б його було видно цілком.
  2. Відео із звуком, на якому чутно конкретно скрип матраца.
  3. Фото усього матраца з вказівкою на нім (фото) де саме скрипить матрац.
  4. Фото вшивной етикетки матраца, на якій є штрих-код, якість якої дозволила б прочитати її вміст.

У разі не підтвердження рекламації, за усі витрати несе відповідальність клієнт.

Є питання? Ми на зв'язку! Напишіть зручним для Вас способом або замовте зворотній дзвінок
Консультант Лариса Консультант Лариса
×
Написати в Телеграм
Написати в Вайбер
Написати в ВоцАп
Написати листа
Подзвонити Life
Подзвонити Vodafone
Подзвонити Київстар