0
0

Повернення товару

Повернення та обмін товару

УВАГА! Перевіряйте комплектацію, відповідність замовленої моделі і розміру вказаному у вашому замовленні!

Гарантійні зобов'язання виробник і продавець несе відповідно до Законом України "Про захист прав споживачів".

Якщо Ви не упевнені у своєму виборі на 100е розпаковуйте товар. Перевіряйте відповідність розміру матраца, розміру спального місця і відчуття матраца до відкриття упаковки.

Усі товари представлені в інтернет магазині “Магдек” мають офіційну гарантію від виробника! Разом з товарами Ви отримуєте гарантійний талон від виробника. У гарантійному талоні виробника вказані, термін гарантії, правила і вимоги до експлуатації товару, рекомендації по відходу.

Повернення і обмін товару :

Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережений його первинний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Термін гарантії по Госту складає не менше 18 місяців на матраци, якщо інші умови не вказані виробником в гарантійному талоні товару.

Матраци:

  • Матраци (незалежно від типу і виду) - це м'які елементи меблів, яке призначені для тривалого використання в положенні лежачи;
  • Гарантія не поширюється облицювальні тканини;
  • Виріб деякий час може мати характерний виробничий запах використовуваних при його виготовленні матеріалів. Випари безпечні і не є дефектом;
  • Для усунення запаху розпакований матрац треба помістити в добре провітрюваному приміщенні і провітрювати виріб до зникнення запаху;
  • Претензії по дизайну і комплектації матраца після продажу і розпаковування виробу не приймаються.

Забороняється:

  • Використати виріб не за призначенням;
  • Стрибати на поверхні;
  • Ложить матрац на основу меншого розміру;
  • Стирати, гладити, піддавати хімчистці.

Поверненню і обміну не підлягають:

  • Матраци відповідної якості після розкриття упаковки.
  • Скручені матраци відповідної якості, після порушення заводської упаковки.
  • Матраци відповідної якості нестандартних розмірів і/або форми виготовлені по індивідуальних замовленнях.
  • Пухо-пір'яні вироби, наматрацники, постільна білизна, інше постільне приладдя.
  • Меблі відповідної якості після складання. Розпаковані меблі серійного виробництва відповідної якості.
  • Меблі виготовлені по індивідуальному замовленню.
  • Меблі із загубленою або зламаною фурнітурою в перші 14 днів після купівлі. Така фурнітура підлягає гарантійному ремонту або заміні.

Претензії за якістю товарів надаються письмово за наявності товарного чека, гарантійного талона і технічного паспорта виробу на електронну адресу: magdek.magazin@gmail.com. Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами можливі тільки після експертизи виробу, яка підтверджує провину виробника.

Вироби приймаються в ремонт тільки в чистому вигляді.

Претензії споживача відносно якості вироби заявлені в період гарантійного терміну, не підлягають задоволенню, якщо недоліки або дефекти виробу виникли внаслідок порушення споживачем правил використання, експлуатації виробу, самостійного ремонту або механічних ушкоджень.

У разі повернення товару покупець оплачує транспортні послуги з доставки товару або самостійно привозить товар на склад.

Як правильно скласти рекламацію на матрац при настанні гарантійного випадку читайте тут детальніше.

icon_teleg icon_viber icon_email icon_callback icon_callback