Повернення та обмін товару

УВАГА! Перевіряйте комплектацію, відповідність замовленої моделі і розміру вказаному у вашому замовленні!

Гарантійні зобов'язання виробник і продавець несе відповідно до Законом України "Про захист прав споживачів".

Якщо Ви не упевнені у своєму виборі на 100е розпаковуйте товар. Перевіряйте відповідність розміру матраца, розміру спального місця і відчуття матраца до відкриття упаковки.

Усі товари представлені в інтернет магазині “Магдек” мають офіційну гарантію від виробника! Разом з товарами Ви отримуєте гарантійний талон від виробника. У гарантійному талоні виробника вказані, термін гарантії, правила і вимоги до експлуатації товару, рекомендації по відходу.

Повернення і обмін товару :

Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережений його первинний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Термін гарантії по Госту складає не менше 18 місяців на матраци, якщо інші умови не вказані виробником в гарантійному талоні товару.

Матраци:

  • Матраци (незалежно від типу і виду) - це м'які елементи меблів, яке призначені для тривалого використання в положенні лежачи;
  • Гарантія не поширюється облицювальні тканини;
  • Виріб деякий час може мати характерний виробничий запах використовуваних при його виготовленні матеріалів. Випари безпечні і не є дефектом;
  • Для усунення запаху розпакований матрац треба помістити в добре провітрюваному приміщенні і провітрювати виріб до зникнення запаху;
  • Претензії по дизайну і комплектації матраца після продажу і розпаковування виробу не приймаються.

Забороняється:

  • Використати виріб не за призначенням;
  • Стрибати на поверхні;
  • Ложить матрац на основу меншого розміру;
  • Стирати, гладити, піддавати хімчистці.

Поверненню і обміну не підлягають:

  • Матраци відповідної якості після розкриття упаковки.
  • Скручені матраци відповідної якості, після порушення заводської упаковки.
  • Матраци відповідної якості нестандартних розмірів і/або форми виготовлені по індивідуальних замовленнях.
  • Пухо-пір'яні вироби, наматрацники, постільна білизна, інше постільне приладдя.
  • Меблі відповідної якості після складання. Розпаковані меблі серійного виробництва відповідної якості.
  • Меблі виготовлені по індивідуальному замовленню.
  • Меблі із загубленою або зламаною фурнітурою в перші 14 днів після купівлі. Така фурнітура підлягає гарантійному ремонту або заміні.

Претензії за якістю товарів надаються письмово за наявності товарного чека, гарантійного талона і технічного паспорта виробу на електронну адресу: magdek.magazin@gmail.com. Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами можливі тільки після експертизи виробу, яка підтверджує провину виробника.

Вироби приймаються в ремонт тільки в чистому вигляді.

Претензії споживача відносно якості вироби заявлені в період гарантійного терміну, не підлягають задоволенню, якщо недоліки або дефекти виробу виникли внаслідок порушення споживачем правил використання, експлуатації виробу, самостійного ремонту або механічних ушкоджень.

У разі повернення товару покупець оплачує транспортні послуги з доставки товару або самостійно привозить товар на склад.

Як правильно скласти рекламацію на матрац при настанні гарантійного випадку читайте тут детальніше.

Повернення товару

Будь ласка, заповніть форму на Повернення товару.

Інформація про замовлення
Інформація про товар і причина Повернення
Captcha
Є питання? Ми на зв'язку! Напишіть зручним для Вас способом або замовте зворотній дзвінок
Консультант Лариса Консультант Лариса
×
Написати в Телеграм
Написати в Вайбер
Написати в ВоцАп
Написати листа
Подзвонити Life
Подзвонити Vodafone
Подзвонити Київстар